Reklamacje, Zwroty, Wymiany

Reklamacja

Gwarancja na każdy zamówiony produkt przysługuje przez 1 rok liczony od daty zakupu.

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie ubierzfirme.pl są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producentów lub dystrybutorów.

Każdemu klientowi przysługuje prawo do reklamacji. Prosimy o zachowanie paragonu, ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego.

Towar należy wysłać na adres naszej firmy razem z paragonem/fakturą zakupu i formularzem reklamacji. 

Poprawnie wypełniony formularz reklamacji znacząco przyspiesza całą procedurę.

Klient wysyła do nas paczkę na swój koszt (w przypadku uznanej reklamacji zwracamy kwotę za przesyłkę na podstawie potwierdzenia nadania, kwotę przelewamy na konto podane w formularzu reklamacji).

W przypadku reklamacji czapek z daszkiem, prosimy o wysłanie czapki w kartonie zabezpieczającym (najlepiej w kartonie, w którym czapka została dostarczona). Reklamacje czapek, które uległy uszkodzeniu podczas transportu w wyniku złego zabezpieczenia, zostaną odrzucone.

W ciągu 14 (czternastu) dni od momentu otrzymania przesyłki skontaktujemy się z Klientem i poinformujemy, jak będzie przebiegał dalszy proces reklamacji.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy identyczny towar wolny od wad lub zwracamy pieniądze na konto. Zwrot kwoty na konto wskazane w formularzu reklamacji odbywa się w ciągu 10 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu podczas odbioru paczki wynikłego z transportu przesyłki, należy w chwili odbioru paczki sporządzić protokół szkody/reklamacji z kurierem DPD lub niezwłocznie (w ciągu 24h) skontaktować się z działem obsługi klienta ubierzfirme.pl.

NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM, takie paczki wracają do nadawcy na jego koszt!

» Pobierz formularz reklamacji

» Regulamin sklepu ubierzfirme.pl


Odstąpienie od umowy (Zwrot)

Każdemu klientowi przysługuje prawo "Odstąpienia od umowy" w terminie do 30 dni od daty odbioru. Prosimy o zachowanie paragonu, znacznie ułatwie nam to przeprowadzenie procedury "Odstąpienia od umowy". Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym - stan idealny taki jak w momencie odbioru (powienien posiadać folię ochronną, metki). Jeżeli towar nie będzie spełniał powyższych warunków, zostanie odesłany z powrotem do klienta. Towar należy wysłać na adres naszej firmy razem z paragonem i formularzem odsąpienia od umowy. Poprawnie wypełniony formularz zwrotu znacząco przyspiesza całą procedurę.

Procedurę "Odstąpienia od umowy" realizujemy do 14 dni od momentu odbioru paczki. Czas ten może ulec wydłużeniu, jeżeli Klient nie postąpi według powyższej procedury. Prosimy wysyłać paczki tylko za potwierdzeniem nadania. Kwotę do zwrotu wpłacamy tylko na numer konta bankowego podany w formularzu.

W przypadku gdy zwrot jest spowodowany błędem sklepu, klient otrzymuje zwrot kosztów wysyłki, stanowiący regularny koszt wysyłki realizowanej przez sklep tj. kwotę 16 zł.

W przypadku zwrotu czapek z daszkiem, prosimy o wysłanie czapki w kartonie zabezpieczającym (najlepiej w kartonie, w którym czapka została dostarczona). Zwroty czapek, które uległy uszkodzeniu podczas transportu w wyniku złego zabezpieczenia, nie będą realizowane.

Zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta (art. 38 ptk 12), procedrura zwrotu nie obejmu biletów na koncerty i inne wydarzenia kulturalne.

NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM, a także za pomocą firmy In Post Paczkomaty takie paczki wracają do nadawcy na jego koszt!

» Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Krótka instrukcja procedury odstąpienia od umowy (zwrotu):

1. Pobierz i odpowiednio wypełnij formularz odstąpienia od umowy

2. Spakuj produkt który chcesz zwrócić (w oryginalne opakowanie) wraz z formularzem odstąpienia od umowy (paragon lub jego kopia mile widzina)

3. Odpowiednio spakowaną paczkę (patrz pkt 2) wyślij na adres sklepu: GRILL-FUNK, Henryka Dąbrowskiego 2, 56-420 Bierutów

4. Odstąpienie od umowy zrobione. Teraz pozostaje czekać na przelew bankowy od Nas ;)

 

Klient również może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. Następnie prosimy o odesłanie produkty na adres sklepu: GRILL-FUNK, Henryka Dąbrowskiego 2, 56-420 Bierutów

» Regulamin sklepu ubierzfirme.pl



Wymiana

Każdemu klientowi przysługuje wymiana towaru w terminie do 30 dni od daty odbioru paczki.

Prosimy o zachowanie paragonu, który klient otrzymuje w przesyłce (paragon znacznie ułatwi Nam przeprowadzenie procedury "Wymiany").

Wymieniany towar musi być w stanie niezmienionym - stan idealny taki jak w momencie odbioru (powienien posiadać folię ochronną, metki). Jeżeli towar nie będzie spełniał powyższych warunków, zostanie odesłany z powrotem do klienta. Wymiana nie zostanie przeprowadzona.

Towar należy wysłać na adres naszej firmy razem z paragonem i formularzem wymiany.

Poprawnie wypełniony formularz wymiany znacząco przyspiesza całą procedurę.

Produkt, który mamy wysłać jako wymieniony należy zamówić (celem rezerwacji produktu, prosimy nie dokonywać opłat) w naszym sklepie i w komentarzu do zamówienia wpisać: "Wymiana".

W przypadku wymiany czapek z daszkiem, prosimy o wysłanie czapki w kartonie zabezpieczającym (najlepiej w kartonie, w którym czapka została dostarczona). Wymiany czapek, które uległy uszkodzeniu podczas transportu w wyniku złego zabezpieczenia, nie będą realizowane.

Kody rabatowe nie są uwzględniane w przypadku zamówień wymiany.

Decydując się na wymianę pokrywasz koszty odesłania produktu do sklepu, wówczas do paczki należy dodać kwotę 16 zł (w kopercie). Jest to koszt ponownej wysyłki zamówienia wymiany (niezależnie od wybranej formy wysyłki tj. kurier DPD lub Paczkomat InPost) i pakowania paczki. Nie ponosimy kosztów wymiany jeśli błąd nie wynika z naszej winy.

Wymianę realizujemy do 14 dni od momentu odbioru paczki. Czas ten może ulec wydłużeniu, jeżeli Klient nie postąpi według powyższej procedury. Prosimy wysyłać paczki tylko za potwierdzeniem nadania.

NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM, a także za pomocą firmy In Post Paczkomaty takie paczki wracają do nadawcy na jego koszt!

» Pobierz formularz wymiany

 

Krótka instrukcja procedury wymiany:

1. Pobierz i odpowiednio wypełnij formularz wymiany

2. Złóż nowe zamówienie w sklepie (celem rezerwacji produktu, prosimy nie dokonywac opłat), wybierz formę płatności przelew bankowy i w komentarzu wpisz "Wymiana"

3. Spakuj produkt który chcesz wymienić (w oryginalne opakowanie) wraz z formularzem wymiany (paragon lub jego kopia mile widzina)

4. Dołącz do paczki kwotę 16 zł (koszt wymiany) lub przelej na konto bankowe sklepu (w tytule przelewu wpisz "Wymiana, numer zamówienia wymiany")

5. Odpowiednio spakowaną paczkę (patrz pkt 3) wyślij na adres sklepu: GRILL-FUNK, Henryka Dąbrowskiego 2, 56-420 Bierutów

 

Wymiana zrobiona. Teraz pozostaje czekać na paczkę od Nas ;)

 

» Regulamin sklepu ubierzfirme.pl